- Comanda
Comanda de Produse comercializate prin intermediul Magazinului Online este disponibilă doar persoanelor cu adresa de livrare în România, și doar pentru uzul personal al acestora.
La finalizarea Comenzii, Cumpărătorul confirmă că toate datele furnizate prin intermediul acesteia sunt corecte, complete și adevărate și consimte ca Vânzătorul să îl poată contacta ulterior prin orice mijloc pentru a solicita orice informații necesare executării obligațiilor ce incumbă Vânzătorului conform acestor Termeni și condiții.
Vânzătorul nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse/furnizate eronat sau incomplet de către Client/Utilizator, din care pot decurge întârzieri de livrare a unei Comenzi. În acest context, toate taxele de transport în vederea reexpedierii Comenzii vor fi în sarcina Clientului/Utilizatorului. Totodată, în acest caz, SUPER GIFT nu poate fi ținut răspunzător pentru niciun eventual prejudiciu suferit de către Client/Utilizator ca urmare a întârzierii în livrarea Comenzii respective.
Pentru motive întemeiate care sunt independente de voința Vânzătorului (de ex., în situația în care apreciază că o conduită sau anumite activități ale Utilizatorului/Clientului în Magazinul Online ar prejudicia Vânzătorul, în cazul insuficienței materialelor necesare pentru a fabrica Produselor ca urmare a plasării simultane a mai multor Comenzi pentru aceleași Produse, etc/), Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita capacitatea de achiziționare a unor Produse disponibile în Magazinul Online la un moment dat, de a restricționa accesul Utilizatorului/Clientului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau accesul la una din modalitățile de plată acceptate, sau de a modifica unilateral cantitatea Produselor din Comandă înainte de confirmarea Comenzii. În acest din urmă caz, va informa Cumpărătorul la adresa de email sau la numărul de telefon menționate în Comandă și, dacă va fi cazul, va returna în mod corespunzător sumele achitate de către Cumpărător la momentul plasării Comenzii, în termen de maximum 14 zile de la data modificării cantității de Produse comandate. De asemenea, în oricare din aceste cazuri, Clientul/Utilizatorul îl va putea contacta pe Vânzător pentru a fi informat cu privire la motivele care au dus la aplicarea măsurilor mai sus menționate.
În cazul în care un Produs comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat din motive întemeiate independente de voința Vânzătorului (de ex., în cazul unei insuficiențe a cantității de materiale necesare pentru a fabrica Produselor ca urmare a plasării simultane de Comenzi pentru aceleași Produse, etc.), ne obligăm să informăm Cumpărătorul asupra acestui fapt si, în cazul în care Cumpărătorul a achitat anterior acestei informări contravaloarea unor Produse, ne obligăm să o returnăm în contul acestuia în termen de maxim 14 zile de la data la care am luat cunoștință de acest fapt, dar nu mai târziu de 14 zile de la data informării Cumpărătorului asupra imposibilității livrării Produsului.
Vânzătorul poate refuza o Comandă cu informarea prealabilă a Cumpărătorului, urmând a anula respectiva Comandă, fără a exista dreptul Clientului/Utilizatorului de a pretinde despăgubiri, în următoarele situații:
- eșuarea / invalidarea Tranzactiei online (de plată a prețului Produselor) de către procesatorul de plăți utilizat de către ARFO PRODUCT CORPORATION ;
- neacceptarea, de către banca emitentă, a cardului Cumpărătorului, sau a tranzacției (în cazul plăților online);
- furnizarea de date incomplete sau incorecte de către Client;
- dacă activitatea Clientului poate produce prejudicii Website-ului și/sau Vânzătorului;
- dacă un Client/Utilizator folosește Serviciile/Website-ul într-un mod neconform uzanțelor normale și bunei-credințe, într-un mod excesiv și nerezonabil, sau își exercită drepturile în scopul de a vătăma pe ARFO PRODUCT CORPORATION ;
- livrări consecutive de Produse care nu s-au finalizat din culpa Cumpărătorului;
- alte motive justificate (de ex.: plasarea și refuzarea nejustificată la mai mult de două comenzi într-un interval de 30 zile).
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afișate în Magazinul Online ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru asemenea Produse (prețuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).
Cumpărătorul va putea modifica o Comandă plasată în următoarele cazuri:
- renunță la un Produs din Comandă sau la întreaga Comandă înainte ca Produsul/Produsele respective să-i fi fost expediate;
- mărește cantitatea unui Produs dintr-o Comandă existentă, cu condiția ca Produsul respectiv să mai fie active și să se mai regăsească în stocul Vânzătorului la momentul suplimentării Comenzii;
- solicită rezoluțiunea Contractului în cazul în care Vânzătorul depășește cu mai mult de 30 zile peste termenul maxim de livrare menționat în Termeni și condiții, sau livrează Produse neconforme ori cu defecte de fabricație, sau Produsele livrate sunt diferite (de ex., privind cantitatea, specificațiile, etc.) față de cele din Comanda plasată;
- modifică datelor de facturare (în cazul în care factura nu a fost încă emisă de către Vânzător);
- modifică adresa de livrare (înainte de transmiterea email-ului prin care Cumpărătorul este informat cu privire la expedierea Produselor aferente Comenzii.
Cumpărătorul nu poate solicita modificarea unei Comenzi la telefon.
In cazul rezoluțiunii Contractului din culpa Vânzătorului, dacă Cumpărătorul a efectuat plata în avans, prin soluția online de plata cu cardul, și în care banca emitenta a cardului Cumpărătorului a autorizat tranzacția bancară, suma aceasta va fi rambursata de către Vânzător în cel mult 7 zile de la momentul încetării Contractului prin rezolutiune.
În cazul în care Cumpărătorul renunță la o Comandă cu plata efectuata în avans prin soluția online de plata cu cardul și în care banca emitenta a cardului Cumpărătorului a autorizat tranzacția bancară, suma aceasta va fi rambursată de către Vânzător în cel mult 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință de acest fapt.
Comanda de Produse se va putea realiza fie online prin intermediul Magazinului Online, fie telefonic la numărul de telefon disponibil în Magazinul Online.
- Comenzi de Produse prin intermediul Magazinului Online
Pentru a putea plasa o Comandă prin intermediul Magazinului Online, vă rugăm să parcurgeți următorii pași:
- alegeți-vă Produsele dorite;
- dacă ați găsit un Produs pe care doriți să-l achiziționați, vă recomandăm să faceți comanda online (se realizeaza in NUMAI 30 de secunde!), prin Coșul de cumpărături;
- adăugați Produsul în coșul de cumpărături folosind butonul: ;
- după ce v-ați hotărât ce Produse să achiziționați mergeți să revizuiți Coșul de cumpărături. Folosiți acest pas pentru a valida cantitățile Produselor dorite și a trece la pasul următor;
- înregistrați-vă folosind un email valid și o parolă;
- dacă sunteți Client anterior, folosiți un Cont activ. Dacă este prima dată când cumpărați de la noi, creați-vă un Cont prin simpla introducere a unor date ce ne sunt folositoare în emiterea facturilor fiscale și livrarea corectă a Produselor comandate către dumneavoastră;
- introduceți o adresă de livrare (și una de facturare dacă aceasta diferă);
- în ultimul pas se solicită reconfirmare din partea Clientului cu privire la toate opțiunile selectate anterior de către Client (incluzând adresele de livrare și de facturare preferate facturare, informații legate de livrarea Produselor, etc.)
- se înregistrează o Comandă valabilă prin selectarea butonului:ulterior veți primi un email prin care se confirmă înregistrarea Comenzii la Vânzător.
După fiecare comandă plasată, datele de livrare comunicate de Client sunt salvate în Cont pentru a putea fi folosite ulterior. În cazul în care Clientul introduce mai multe adrese (de facturare și/sau de livrare), vor fi selectate automat, înaintea finalizării comenzii, cele mai des utilizate la Comenzile anterioare.
- Comenzi de Produse la telefon
SUPER GIFT oferă posibilitate Utilizatorilor/Clienților de a efectua Comenzi de Produse și prin intermediul telefonului la numărul de telefon publicat în Magazinul Online (în prezent +40/771.037.980, în programul de lucru al ARFO PRODUCT CORPORATION , respectiv de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00-17:00.
În acest caz, ulterior preluării Comenzii la telefon, SUPER GIFT va transmite prin email către Client/Utilizator oferta sa ce va conține Produsele comandate de către Cumpărător, și acești Termeni și condiții, solicitând Clientului/Utilizatorului să-i comunice o confirmare a primirii și a luării la cunoștință prin email, în termen de maximum 2 zile de la momentul primirii emailului. Lipsa unui răspuns din partea Clientului/Utilizatorul nu va constitui o confirmare și nu atrage vreo obligație în sarcina SUPER GIFT de a iniția execuția Comenzii.
Ulterior primirii confirmării mai sus-menționate, SUPER GIFT va transmite prin email confirmarea încheierii Contractului aferent Produselor comandate telefonic la momentul la care informează Clientul/Utilizatorul asupra expedierii Produselor aferente respectivei Comenzi.
- Prețul Produselor comercializate de către SUPER GIFT .
Prețul Produselor comercializate de către SUPER GIFT în Magazinul Online, este individualizat pentru fiecare Produs, este exprimat în lei și include toate taxele (inclusiv taxa pe valoare adăugată aplicabilă conform legii la momentul plasării unei Comenzi de către un Utilizator/Client), cu excepția costurilor de transport al Produselor comandate, care vor fi comunicate separat Clientului/Utilizatorului înainte de lansarea unei Comenzi de către Utilizator/Client, dacă va fi cazul.
- Modalitatea de plată a prețului
Facturile emise de către Vânzător pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Cumpărătorului prin email la momentul confirmării Comenzii de către Vânzător.
Plata Produselor achiziționate prin intermediul Magazinului Online se va putea efectua fie online cu un card de debit/credit, fie la momentul livrării, la curier, doar în numerar.
În cazul în care Cumpărătorul optează pentru plata online cu cardul a contravalorii Comenzilor, autorizarea și remiterea spre decontare a tranzacțiilor de acceptare card se realizează exclusiv prin intermediul societății EuroPayment Services prin soluția integrata euplatesc.ro; EuroPayment Services este furnizorul Klauss Days de soluție software de facilitare a comerțului electronic (adică servicii de plata, administrare plăti și protecție antifraudă).
Sunt acceptate la plată toate tipurile de carduri emise de bănci romanești si străine sub siglele VISA si MasterCard cu condiția ca băncile emitente sa le fi activat pentru plata online. Vânzătorul nu solicită și nu stochează nici un fel de informații referitoare la cardul bancar folosit de către Client pentru plată, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online mai sus-menționat.
În cazul plăților online, Vânzătorul nu este/nu poate fi ținut răspunzător pentru niciun cost suplimentar suportat de Cumpărător în afara prețului Produselor comandate, inclusiv, nelimitativ, pentru comisioane de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului utilizat pentru plată, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON.
- Transportul
Livrarea Produselor se va efectua de către Vânzător în termen de cel mult 30 de zile de la data confirmării plasării Comenzii.
Livrarea Produselor se va realiza prin intermediul furnizorilor Vânzătorului în domeniul curieratului/transportului rapid. Recomandăm ca la momentul primirii Produselor, Cumpărătorul să verifice existența și integritatea acestora în prezența curierului și să consemneze eventualele neconformități în procesul verbal întocmit între curier și Cumpărător, iar eventualele sesizări în acest sens să ne fie comunicate în cel mult 48 de ore de la momentul livrării, la adresa de e-mail contact@supergift.ro. Orice sesizare trebuie să conțină informații despre Comandă, despre starea Produsului comandat, și de preferat poze cu neconformitățile Produsului care fac obiectul sesizării.
La solicitarea curierului care livrează Produsele comandate, Cumpărătorul va trebui să facă dovada identității sale, dacă e necesar printr-unul sau mai multe acte valabile emise de autorități oficiale, si va trebi să comunice numărul atribuit de către Vânzător Comenzii sale și comunicat Cumpărătorului.
În cazul în care Cumpărătorul se afla în imposibilitatea recepționarii Comenzii în mod personal, Comanda va fi livrată la adresa de livrare doar unei persoane cu vârsta de cel puțin 18 ani și doar în cazul în care aceasta comunică curierului numărul Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Cumpărătorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
În cazul livrării la locul de muncă al Cumpărătorului, dacă curierul nu poate avea acces în locul respectiv, Cumpărătorul trebuie să se asigure că poate recepționa Comanda fără întârzieri nejustificate.
Cumpărătorul va fi contactat telefonic de către curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței sale la data și ora de livrare comunicate de către curier. Cumpărătorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, la această dată și oră în caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări.
Vânzătorul asigură transportul gratuit al Produselor la adresele de livrare indicate de Cumpărător, indiferent de valoarea Comenzii.
- Retragerea din Contract în cazul Cumpărătorilor persoane fizice (consumatori)
- Dreptul de retragere
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul Contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile: (i) (în cazul unui Contract ce prespune livrarea simultană a Produselor) începând de la data la care intraţi dumneavoastră sau un terţ, altul decât curierul, indicat de dumneavoastră, în posesia fizică a Produselor, sau (ii) (în cazul unui contract privind mai multe Produse comandate de dumneavoastră printr-o singură Comandă şi livrate la date separate), la data la care intraţi dumneavoastră sau un terţ, alta decât curierul, indicat de către dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs.
Pentru a vă putea exercita dreptul de retragere dintr-un Contract, trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage, printr-o declaraţie specifică neechivocă transmisă fie prin poştă la adresa sediului nostru social, fie prin email la adresa: contact@supergift.ro. În acest scop, puteţi folosi modelul de formular de retragere pe care l-am anexat mai jos la acești Termeni și condiții, care este însă doar facultativ și orientativ și nu obligatoriu.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
- Consecinţele retragerii
Dacă vă retrageţi dintr-un Contract, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră pentru Comandă, inclusiv costurile livrării inițiale (dacă va fi cazul) (cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din Contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită de dumneavoastră pentru achiziționarea Produsului comanndat, cu excepţia cazului în care vă exprimați acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare cu ocazia exercitării dreptului de retragere. În orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi Produsele, sau până la data la care ne furnizați dovada că aţi trimis înapoi Produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Expediaţi Produsele sau înmânaţi-le direct nouă la următoarea adresă: Bucuresti, , Str. Ilioara nr. 15 A, cod postal 032131, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat intenția de retragere din Contract. Termenul este respectat dacă Produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportaţi costul direct al returnării Produselor.
Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care rezultă din manipulări ale Produselor, altele decât cele necesare pentru determinarea, naturii, calităţilor şi funcţionării Produselor.
Produse care nu sunt supuse dreptului de retragere
Vă rugăm să rețineți că nu veți beneficia de dreptul de retragere dintr-un Contract în următoarele situații:
- în cazul în care cererea de retragere are data de expediere ulterior termenului de 14 zile menționat la punctul 1 de mai sus;
- în cazul în care Produsele au fost confecționate după specificații prezentate de către Cumpărător, sau personalizate în alt mod conform indicațiilor Cumpărătorului;
- în cazul în care au fost comandate si livrate Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de către Cumpărător (dacă va fi cazul).
- Garanția Produselor
SUPER GIFT acordă și asigură oricărui Cumpărător o garanție legală de conformitate pentru Produsele comercializate prin intermediul Magazinului Online conform prevederilor legale aplicabile (în prezent inclusiv Legea nr. 443/2003 privind vânzarea produselor si garanţiile asociate acestora). Astfel, răspunderea ARFO PRODUCT CORPORATION , conform prevederilor art. 9 -14 din Legea nr. 449/2003, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. Garanția presupune, după caz, înlocuirea Produsului neconform sau rambursarea valorii Produsului neconform, dacă Clientul notifică pe SUPER GIFT în scris în termenul legal.
Detalii clare despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui Produs sunt furnizate pe Website. Informații cu privire la termenii si condițiile de garanție și la instrucțiunile de utilizare generale a Produselor pot fi predate Clientului/Utilizatorului ca document în format digital prin email la solicitarea acestuia. Astfel, Clientul/Utilizatorul poate solicita oricând prin telefon sau prin email (la adresa: contact@supergift.ro) transmiterea certificatului de garanție al Produselor.
- Subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona Contractul și/sau subcontracta unei terțe părți pentru servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia din urmă în această privință. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale asumate.
- Campanii promoționale
SUPER GIFT poate afișa în Magazinul Online informații cu privire la campanii promoționale ce privesc anumite Produse într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil, cu respectarea prevederilor legale aplicabile.
- Comunicări comerciale
Ca urmare a adăugării de Produse în secțiunea din Cont unui Client denumită ”Coșul meu”, SUPER GIFT are dreptul de a transmite Clientului Comunicări Comerciale cu privire la existență de Produse în Coșul meu.
De asemenea, în urma achiziționării unui Produs, SUPER GIFT are dreptul de a transmite Utilizatorului/Clientului Comunicări Comerciale cu privire la confirmarea înregistrării Comenzii și, dacă va fi cazul, cu privire la confirmarea și expedierea Comenzii.
SUPER GIFT va transmite informații cu privire la Produse similare sau complementare cu cele pe care le-a achiziționat/vizualizat Utilizatorul/Clientul, precum și informații cu privire la oferte sau promoții al sale, dacă Utilizatorii/Clienții vor decide să se aboneze la newsletter-ul Magazinului Online prin înscriere pe Website la rubrica “Newsletter”, sau prin înscriere pe pagina Vânzătorului de pe Facebook, sau, după caz, dacă Utilizatorii/Clienții au comandat anterior Produse de pe Magazinul Online.
- In situația in care Utilizatorul/Clientul nu dorește să mai primească din partea SUPER GIFT newslettere/alerte si/sau comunicări efectuate în scop de marketing/ publicitate, prin intermediul oricărui canal de comunicare (de ex., electronic, telefonic, etc.), se va putea dezabona oricând prin accesarea link-ului de dezabonare existent în mesajele email transmise de către Vânzător, sau prin transmiterea unui email la adresa: contact@supergift.rocu mesajul “Dezabonare newsletter”.
- Frauda
SUPER GIFT nu va solicita Clienților/Utilizatorilor săi, prin niciun mijloc de comunicare (de ex., e-mail/telefonic/SMS, etc.), informații referitoare la date confidențiale (de ex., date privind parole de conturi/carduri bancare, etc.).
SUPER GIFT își declină orice responsabilitate pentru cazurile în care un Utilizator/Client ar fi / este prejudiciat sub orice formă de către un terț care, în mod neîntemeiat, ar pretinde că este/reprezintă interesele ARFO PRODUCT CORPORATION .
Crearea de Conturi multiple pe Website, folosind adrese de email generate automat și care expiră după o perioadă predefinită, pentru a putea beneficia de promoții sau oferte, sau orice alt tip de comportament nelegal, abuziv și fraudulos, de natură să afecteze buna funcțonare a Magazinului Online, este interzisă și va fi considerată o tentativă de fraudă. Ca urmare a unui astfel de comportament, SUPER GIFT își rezervă dreptul de a suspenda Conturile astfel create, de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor în curs, de a anula aceste Conturi, fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.
Orice tentativă de fraudă, sau orice fraudă (de ex., accesarea datelor Clientilor, alterarea conținutului Website-ului, încercarea de afectare negativă a performanțelor serverelor unde sunt stocate informațiile de pe Website, deturnarea conținutului livrărilor, alterarea sau modificarea Conținutului Website-ului, sau a oricărei corespondențe expediate prin orice modalitate de către SUPER GIFT către Utilizator/Client, etc.), vor fi pedepsite conform prevederilor legale în vigoare.
SUPER GIFT va raporta de îndată orice fraudă sau tentativă de fraudă autorităților competente conform legilor aplicabile.
- Răspundere
SUPER GIFT nu garantează că Website-ul, serverele pe care acesta este găzduit, și/sau email-urile trimise de la ARFO PRODUCT CORPORATION , sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conțin/suferă erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmisie, căderi de linie sau orice alți factori similari.
Utilizatorul/Clientul folosește Website-ul pe riscul propriu, SUPER GIFT nefiind răspunzător pentru eventuale daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Website-ului, sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe Website, fără culpă din partea sa.